Zawór / nastawnik / gruszka turbiny Audi 2.0 TFSI
Zawór regulacji ciśnienia doładowania w samochodach marki Audi z jednostką napędową 2.0 TFSI (CDNC / CDNB / CDND / CYPA / CWDC / CYNB / CYPB / CNCD / CNCE / CJXB / CJXC / CJXF / CJSA / CJSB / DAJB)
Active filters
Zawór regulacji ciśnienia doładowania w samochodach marki Audi z jednostką napędową 2.0 TFSI (CDNC / CDNB / CDND / CYPA / CWDC / CYNB / CYPB / CNCD / CNCE / CJXB / CJXC / CJXF / CJSA / CJSB / DAJB)
Przewód powietrza montowany fabrycznie w samochodzie Mercedes Klasa C generacji W203 w wersji z kompresorem.
Przewód powietrza montowany fabrycznie w samochodach marki Peugeot, Citroën wyposażonych w silnik 1.6 THP, 1.6 16V, 1.6, 1.6 16V RC, 1.6 16V Turbo oraz 1.6 Racing.
Termostat układu chłodzenia z obudową i czujnikiem temperatury montowany fabrycznie w samochodach Opel Astra J, Insignia A, Mokka A oraz Zafira C.
Fabryczny czujnik położenia klap w kolektorze ssącym montowany w samochodach koncernu VW m.in. z jednostką napędową 2.0 TSI.
Czujnik dedykowany do w samochodów koncernu VW z silnikiem benzynowym 1.4 oraz 1.6.
Zawór regulacji ciśnienia doładowania w samochodach marki Audi z jednostką napędową 1.8 TFSI / TSI (CJSA / CJSB / DAJA / DAJB)
Przewód olejowy odpowietrzający odmy montowany fabrycznie w samochodach marki Peugeot i Citroën wyposażonych w silnik 1.6 o mocy 90-122KM.
Przewód olejowy odpowietrzający odmy montowany fabrycznie w samochodach marki Peugeot, Citroën, a także Fiat i Lancia wyposażonych w silnik benzynowy 1.8 i 2.0 o mocy 115-138KM.
Poduszka silnika montowana fabrycznie w samochodach marki Audi A4, A6, A8 oraz w Seacie Exeo.
Chłodnica oleju wraz z kompletem uszczelek montowana w samochodach marki Opel, Chevrolet, a także Alfa Romeo, Fiat i Saab wyposażonych w silnik benzynowy 1.6, 1.6 T oraz 1.8 o oznaczeniu A16XER, B16XER, A16LET, A18XER, B18XER.